martes, 27 de enero de 2009

Creació i evolució en la escultura ceràmica.




El meu llenguatge no és de decoració, és d´investigació, de recerca, i de buscar una perfecció, un ordre interior que intento expressar. Hi ha moments feliços en la nostra vida en què ens queden gravades unes imatges visuals que ja no volem canviar i jo proposo canvi.

Voldría expresar la meva manera de veure el món i no tinc prou paraules. És per això que, humilment, ho haig de fer amb fang, pedres o ferro. La lluita amb mí mateixa és la manera més clara d´expressar-ho. Estic segura que algú somriurà perquè semblen poc explícites en sí mateixes aquestes maneres de fer-ho, però m´ha interessat la nostra història, la història de l´home.

El material amb el que treballo és principalment el gres, i si és per peces grans ho transformo en ferro.

Crear és escollir una manera de viure molt dura, però que serveix per equilibrar-nos emocionalment.

Elisa Arimany

No hay comentarios: